babes in studio

φωτογράφιση παιδιών στο στούντιο.
η φωτογράφιση ακολουθεί συνήθως της φωτογράφιση βάπτισης.
Επειδή μου είναι κάπως δύσκολο να περιγράψω με λέξεις ,την ενότητα babes in studio
παραθέτω το επόμενο κείμενο.
Είναι απόσπασμα από το βιβλίο της Susan Sontag περί φωτογραφίας.

Η σαγήνη των φωτογραφιών, ο τρόπος που πιάνουν το σφυγμό μας,είναι ότι προσφέρουν σε μία και μοναδική στιγμή τη σχέση ενός γνώστη με τον κόσμο και μια συγκεχυμένη αποδοχή του κόσμου.Γιατί η σχέση αυτού του γνώστη με τον κόσμο υπονοείται βαθιά,μέσα από την εξέλιξη της εξέγερσης του μοντερνισμού ενάντια στα παραδοσιακά αισθητικά μέτρα, με την προώθηση του κιτς γούστου. Αν και ορισμένες φωτογραφίες, θεωρούμενες ως ανεξάρτητα έργα, έχουν την αιχμή και την γλυκιά βαρύτητα σημαντικών έργων τέχνης, ο πολλαπλασιασμός των φωτογραφιών είναι τελικά επιβεβαίωση του κιτς. Η υπερευκίνητη ματιά της φωτογραφίας κολακεύει το θεατή, δημιουργώντας μια εσφαλμένη αίσθηση πανταχού παρουσίας, μια απατηλή κυριαρχία στην εμπειρία. Οι σουρεαλιστές, που φιλοδοξούν να είναι πολιτιστικοί ριζοσπάστες, ακόμη και επαναστάτες, συχνά έχουν την καλοπροαίρετη ψευδαίσθηση ότι θα μπορούν να είναι, μαρξιστές. Ο σουρεαλισμός αισθητισμός όμως παραείναι πλημμυρισμένος με ειρωνεία για να είναι συμβατός  με την πιο δελεαστική μορφή ηθικολογίας του εικοστού αιώνα. Ο Μαρξ επέκρινε τη φιλοσοφία επειδή προσπάθησε να κατανοήσει, μόνο, τον κόσμο και όχι να τον αλλάξει.Οι φωτογράφοι, λειτουργώντας με με τους όρους της σουρεαλιστικής λογικής , υποστηρίζουν ότι ακόμη και η προσπάθεια να κατανοήσουμε τον κόσμο είναι μάταιη και αντί αυτού προτείνουν να τον συλλέξουμε.